Sizde fikirlerinizi, proje önerilerinizi ve diğer taleplerinizi bu bölümden gönderebilirsiniz, tüm gönderilen fikirler incelenecek ve gerekli görüldüğü takdirde sizinle iletişime geçilecektir.
Sizde fikirlerinizi, proje önerilerinizi ve diğer taleplerinizi bu bölümden gönderebilirsiniz, tüm gönderilen fikirler incelenecek ve gerekli görüldüğü takdirde sizinle iletişime geçilecektir.
Sizde fikirlerinizi, proje önerilerinizi ve diğer taleplerinizi bu bölümden gönderebilirsiniz, tüm gönderilen fikirler incelenecek ve gerekli görüldüğü takdirde sizinle iletişime geçilecektir.
herşey güzel gidiyor…8 haziran sabahı güneş doğacak….başarılar…
Konya’da devrim yapıyoruz gerçekten, Hüsnü Bozkurt. çok geç kalmış bir kayıp CHP için ama inşallah güzel şeyler olacak ben inanıyorum 31 ilçe köy ve kasabalarıyla kenetlenmiş durumda ” Güzel günler göreceğiz güneşli günler”
sayın hocam yolunuz açık ve aydınlık olsun.
öncelikle bu düzgün ve doğrularla dolu yola çıktığınız için tşk ederim başarılarınızın devamını dilerim. Senelerdir yıllardır ailem olsun değerli büyüklerim olsun CUMHURİYET HALK PARTİSİNİN baba ocağı olduğunu altı okun sevgisinin rahmetle andığımız ve özlediğimiz ATATÜRK sevgisinin bana verdikleri için çok teşekkür ederim. Yıllardır süre geldiği gibi chpyi farklı zihniyette görenler şu anda ne kadar çok yanıldıklarını gördüler bu ateşi yaktığınız için teşekkürlerimizi sunarız. BU ateşin konyadan yanmaya başlaması beni dahada heyecanlandırdı başarınız ve emeğiniz için BAŞAARILARIMIZI sunarız. SİZE EKİP AARKADAŞALARINIZA VE ÇOK DEĞERLİ PARTİ GÖNÜLDAŞLARINIZA SAYGILARIMI İLETİRİM.. ALLAHIM YOLUNUZU AÇIK ETSİNN. MİLLETÇE ALKIŞLIYORUZZZ.. DERİM ATEŞİ KONYADAN YANACAK
değerli milletvekilim TBMM de görevinizde başarılar dilerim. chp konyanın temsilinde başarılı olacağınıza inancım tamdır. saygılarımla
SAYIN MİLLETVEKİLİM ÖNCELİKLE YENİ GÖREVİNİZ HAYIRLI VE UĞURLU OLSUN…KURULACAK YENİ HÜKÜMET PROGRAMLARINDA EĞER PARTİMİZ KOALİSYON İÇİNDE OLURSA ,AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR BAKANLIĞININ BİZDE OLMASI DURUMUNDA ;KONYA DA İL GENELİNDE EN UZUN SÜRE GÖREV YAPAN EĞİTİMCİ OLARAK ,İDARECİLİK VE ÖĞRETMENLİK OLARAK BEN VARIM BU KONUDA EKSİKLERİ VE YAPILMASI GEREKEN PROJELERİ BİLİYORUM KURULUŞLARIMIZ 13 YILDIR ÇOK OLUMSUZ DEĞİŞİMLER İÇİNE GİRDİ ANİ VE ŞOK DEĞİŞİMLERLE YAPILACAK ÇOK İŞLER VAR…İNŞALLAH NASİP OLURSA BEN SİZLERİN EMRİNDE GÖREVE HAZIRIM…SÜREYYA HORASANLI-ÖĞRETMEN KONYA AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR İL MÜDÜRLÜĞÜ MERAM SOSYAL HİZMET MERKEZİ TEL:05057796747
Konya da Bölgenin Millet vekili Hüsnü Bozkurt la CHP hak ettiği temsili bulacaktır. Farkı Farklılıklarıyla hitabetiyle bilgi ve birikimiyle Ankara da çok renkli bir ses olacaktır. Yolu açık olsun.
Engelli işçiler için çıkarılan bir defaya mahsus kurum içi nakil yasasından sonra bizim gibi özerk kamu kurumlarında olanlar ,belediyeler ve il özel idareleri gibi kurumlarda çalışan engelli işçi arkadaşlarımız bu yasada kapsam dışında kalmıştır.
Bu yasa çıkacağı haberi yayılırken herkes ailesine ve memleketine kavuşacağı belirtilmiş ve bunun sevinci ile beklemiştir.Yalnız yasa bizim kurumlarımızın memleketlerimizde bağlı kurumu olmadığı için bizleri kapsam dışında bırakmıştır.
Engellilerin işçi veya memur gibi ayrılmasını değiş bir bütün olarak görülmesini ve memurlara yapılan düzenlemeler gibi bizlerede yeni düzenlemeler yapılmasını beklemekteyiz. Özellikle kurumlararası geçiş işe kısa bir dönem zarfı verilerek bizleri memleketlerimize tayin etmeniz ve bundan sonra işkurun il dışı başvuruyu engelleyen yasaları sayesinde bir daha böyle bir sorunun ortaya çıkmayacağınıda belirtmek isteriz.
Çoğumuzun yalnız yaşadığı ve kendine uygun bir eş bir aile kurma şansının olmadığı engellerimiz yüzünden büyük zorluklar çektiği ve ailesine ve arkadaşlarına ihtiyaç duyduğunuda göz önünde bulundurması gerektiğinide arz etmek isteriz.
Bu vesileyle sizden bizlere bu yasa için yeni bir düzenleme daha yapmanızı ve bizleri bu zor durumdan kurtarmanızı istiyoruz. Saygılarımızla.
Sayın Vekilimiz,
Öncelikle sesimizi duyduğunuz için Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığına atama bekleyen tüm branşlar adına teşekkür ederiz.Camiamızın temsilcileri olan arkadaşlarımız,sayın Kemal Kılıçdaroğlu ile daha önce de görüşmüşlerdir.CHP nin daha önce verdiği soru önergeleri,mecliste temsilci arkadaşlarımız ile basın toplantıları düzenlemeleri her zaman destekçimiz olmuşlardır.Yeni dönemde de bu desteğinizin devamını diliyoruz.
Sizden iki ricamız vardır.Lütfen sesimiz olunuz.
Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığın,olası bir koalisyonda CHP nin yönetimine geçmesi.Bu konuda sayın Kemal Kılıçdaroğlu başta olmak üzere tüm CHP vekillerimize sesimizi ve talebimizi duyurmanız.
İkinci talebimiz,Mecliste 10 BİNLİK ALIM İÇİN KANUN TEKLİFİ vermenizdir.
Bu iki talebimiz,sizden ricamızdır.
Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı,Edirne’den Hakkari’ye,Trabzon’dan Hatay’a,tüm halkımızın sofrasına,yediğimize,içtiğimize,çiftçimize,köylümüze Tüm Türkiye’ye hitap eden en büyük bakanlıktır.Bu bakanlığı hakkı ile yöneten, tüm Türkiye’yenin kalbini de feth eder.
Siyasi partiler,ülkenin sorunlarına çözüm arayışı içinde oldukları sürece varlıklarını sürdür ürler. Toplumun sorunlarına duyarsız bir siyasi partinin toplum nezninde itibarının olmaması doğal bir sonuçtur. Toplum,kimin kendisi için iyi niyetle çalıştığını kimin çalışmadığını görür ve sandıkta seçimini buna göre belirler.
Bizim bir derdimiz var. Avrupa ve Orta Doğu’ya kıyasla bereketli topraklara sahibiz. Bizim bunlara ihracat yapmamız gerekirken,ihracatı onlar yapıyor.
Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı’ndan atama bekleyen binlerce genç ve bunların aileleri var. İşimizin başında olmamız gerekirken GTHB bakanı ile Maliye Bakanı’nın belirsiz sözleri yüzünden geleceğimiz elimizden alındı. GTHB bakanı talepte bulunduk dedi,Maliye Bakanı bize gelen bi talep yok dedi çoğu zaman. Çoğu zaman da bu yıl içinde şu kadar atama yapacağız denildi ama yapılmadı. Her defasında “biz 10 bin atama yaptık daha ne yapalım” diye azarlandık. Diğer bakanlıklara onbinlerce alım yapılırken bizler yok sayıldık.
GTHB’den atama bekleyen gençler ve aileleri olarak sizden Meclis Başkanlığı’na 10 bin kadro için KANUN TEKLİFİ vermenizi rica ediyoruz. Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı sn Mehdi Eker,20.265 boş kadrosu olduğunu soru önergesine verdiği cevap ile de meclise ve milletimize de duyurmuş,fakat 2014 sınavından sonra sadece 2015 haziran ayında küçük bir kadrolu alım yapmıştır.Toplamda 300 kadar.Bunun 100 kadarı,13 branşlı Zıraat mühendisleri için ayrılmış,sadece Türkiye genelinde branşında ilk 20 içinde olanlar atanmıştır.75 bin üzerine işsiz mühendisler ordusu hâlâ atama beklemekteyiz. Kanun teklifi bizi ve ailelerimizi çok mutlu edecektir. Bunu yapmaya hem yetkiniz hem gücünüz var. Sesimize kayıtsız kalmayacağınıza inanıyoruz. Şimdiden şahsım ve ailem adına teşekkür ediyor,saygılarımı sunuyorum.
ATAMA BEKLEYEN ZİRAAT MÜHENDİSLERİ,GIDA MÜHENDİSLERİ,SU ÜRÜNLERİ MÜHENDİSLERİ,BALIKÇİLIK TEKNOLOJİSİ MÜHENDİSLERİ, VETERİNER HEKİMLER,TEKNİKERLER
Merhaba Sayın milletvekilim,ben şanlıurfalıyım ve hdp’liyim,ama sizi canı gönülden tebrik ederim,memur atamaları için soru önergesi vermeniz gerçekten bizi çok onurlandırdı,Bilgisayar mühendisiyim ve atanamalarımız çok az ve işsizsiz,sizinle gurur duyuyorum açıkçası..Sizin sayenizde CHP ye gerçkten saygım ve sevgim arttı,sizin gibi bizi temsil eden milletvekillerimiz olduktan sonra gerçekten tek çatı altında birleşmemiz çok daha kolay olacaktır. çok teşekkür ederim gerçek bir milletvekili gibi davranıp bizleri anladıgınız için..
Merhaba Hüsnü Bey,kolay gelsin.Bendeniz Biyoloji Bölümü mezunuyum.Mezun olalı 5 yıl oldu ,yıllardır kpss ve yds sınavına girdim .En son kpssden 85,6 yds den ise 71 aldım.Türkiye geneli 10000 lerdeyim ancak atanamıyorum .Kadro gelmiyor .Emeğimizin karşılığını alamıyoruz.Kasımda 20000 kadro teklifi verdiğinizi okudum ve sevindim.Bizleri duyan anlayan milletvekilleri varmış diye .İnşallah bu atamalar olursa sizleri destekleyeceğimden şüpheniz olmasın.Bu konuda gösterdiğiniz gayretleri takdir ediyoruz ve neticelenmesini bekliyoruz.Teşekkürler
Engelli işçiler için çıkarılan bir defaya mahsus kurum içi nakil yasasından sonra bizim gibi özerk kamu kurumlarında olanlar ,belediyeler ve il özel idareleri gibi kurumlarda çalışan engelli işçi arkadaşlarımız bu yasada kapsam dışında kalmıştır.
Bu yasa çıkacağı haberi yayılırken herkes ailesine ve memleketine kavuşacağı belirtilmiş ve bunun sevinci ile beklemiştir.Yalnız yasa bizim kurumlarımızın memleketlerimizde bağlı kurumu olmadığı için bizleri kapsam dışında bırakmıştır.
Engellilerin işçi veya memur gibi ayrılmasını değiş bir bütün olarak görülmesini ve memurlara yapılan düzenlemeler gibi bizlerede yeni düzenlemeler yapılmasını beklemekteyiz. Özellikle kurumlararası geçiş işe kısa bir dönem zarfı verilerek bizleri memleketlerimize tayin etmeniz ve bundan sonra işkurun il dışı başvuruyu engelleyen yasaları sayesinde bir daha böyle bir sorunun ortaya çıkmayacağınıda belirtmek isteriz.
Çoğumuzun yalnız yaşadığı ve kendine uygun bir eş bir aile kurma şansının olmadığı engellerimiz yüzünden büyük zorluklar çektiği ve ailesine ve arkadaşlarına ihtiyaç duyduğunuda göz önünde bulundurması gerektiğinide arz etmek isteriz.
Bu vesileyle sizden bizlere bu yasa için yeni bir düzenleme daha yapmanızı ve bizleri bu zor durumdan kurtarmanızı istiyoruz. Saygılarımızla.
Merhabalar 20000 memur kadrosu için verdiğiniz teklifin işleme konduğunu okudum.Umarım neticelenirde seviniriz.Bendeniz biyoloji mezunu olarak en az 250 biyolog kadrosu verilirde yüksek puanlı arkadaşlarımız atanır.Puanları elde kalmaz.Bu konuda gösterdiğiniz gayretleri takdir ediyoruz.Teşekkür ederim.
chp son 5 yılda yeni bir kadro ve mevcut misyonların üzerine koyarak daha da sağlam temeller üzeinde ilerliyor tebrik ederim; Onlar çılgın bir bir proje yapacağız dediler ortada fol yok yumarta yok oysa halk içinde bir faydası yok.Şimdi gelelim benim çılgın projeme askerlik için;bütün askerlerimiz evlatlarımız,görevini yapan bütün askerlerin görev sürecince sigortalı olması gerekmez mi sonra yok askerlik borçlanması çok mu mantıklı? hepsi layığınca görevlerini yapıyor onlar orada esir değil,onları kamu görevlisi gibi sigortalarını işletmek zor mu? Hatta 35 yaşına kadar askerliğini yapmış bütün fertlere askerlik süresince ve geçmince sigortalarını yapmak ve sizin hakkınız yenilmiş ahınız alınmış diyerek asgari ücret tutarında maaşlarını vermek,artık yaş sınırı 35 olur 40 olur bilemiyorum? gündeme getirin bakın nasıl türkiyede c.h.p’nin yıldızı parlayacak tşk ederim halktan kopmamanız dileklerimle..Başarılar
Sayin vekilim oncelikle yeni gorevinizde hayirlar getirsin.3,5 milyon kpss magduru icin yapmis oldugunuz calismadan oturu oncelikle tesekkur ederim. Ama sizinle en azindan irtibata gecip sizinle konusabilmem gerek bu konuda bizlere son bir yardiminiz olursa minnettar kalirim …
Sevgili arkadaşım, bu gün Başkent TV de seni izledim; içim kıvançla doldu. Sağlık, başarı dileklerimle seni özlemle kucaklarım.
Engelli işçiler için çıkarılan bir defaya mahsus kurum içi nakil yasasından sonra bizim gibi özerk kamu kurumlarında olanlar ,belediyeler ve il özel idareleri gibi kurumlarda çalışan engelli işçi arkadaşlarımız bu yasada kapsam dışında kalmıştır.
Bu yasa çıkacağı haberi yayılırken herkes ailesine ve memleketine kavuşacağı belirtilmiş ve bunun sevinci ile beklemiştir.Yalnız yasa bizim kurumlarımızın memleketlerimizde bağlı kurumu olmadığı için bizleri kapsam dışında bırakmıştır.
Engellilerin işçi veya memur gibi ayrılmasını değiş bir bütün olarak görülmesini ve memurlara yapılan düzenlemeler gibi bizlerede yeni düzenlemeler yapılmasını beklemekteyiz. Özellikle kurumlararası geçiş işe kısa bir dönem zarfı verilerek bizleri memleketlerimize tayin etmeniz ve bundan sonra işkurun il dışı başvuruyu engelleyen yasaları sayesinde bir daha böyle bir sorunun ortaya çıkmayacağınıda belirtmek isteriz.
Çoğumuzun yalnız yaşadığı ve kendine uygun bir eş bir aile kurma şansının olmadığı engellerimiz yüzünden büyük zorluklar çektiği ve ailesine ve arkadaşlarına ihtiyaç duyduğunuda göz önünde bulundurması gerektiğinide arz etmek isteriz.
Bu vesileyle sizden bizlere bu yasa için yeni bir düzenleme daha yapmanızı ve bizleri bu zor durumdan kurtarmanızı istiyoruz. Saygılarımızla.
Sayın Hüsnü Bozkurt,
Biraz önce Halk TV de Karaman’da yaşanan vahim olay üzerine açıklamalarınızı dinledim. Durumu çok net ve nerelere kadar uzandığı konusunda bütün boyutları ile açıkladınız. Sizi ve bu amaçla komisyonda görev yapan diğer Milletvekillerini bu açıklamalarınızdan dolayı kutlarım. Ülkemiz için çok önemli bir yaraya el attığınız düşünüyorum. Çalışmalarınıza kesintisiz, sonuç alıncaya kadar devam etmenizi bekliyorum. Konuyu fırsat bulduğunuz her alanda tekrar tekrar dile getirmenizi istiyorum. Sizleri medyada daha çok görmek istiyorum. Sizi seviyoruz, seveceğiz. Başarılar diliyoruz.
Sn hocam halk tv de rahmi aygunun programinda anlatmis oldugunuz cocuk istismari ile ilgili gozlerden kacan ayrintilari cok guzel anlattiniz benim konustuklarimi tekrar eder gibiydiniz.maalesef din anlayisi islenecek suclara kilif olarak kullanilmakta,ve bazi dini vakiflar ve benzeri kuruluslar,kotu emellerine ulasmak icin arac olarak kullanilmakta hukumette bunlari korumakta ve guclendirmekte.tek care butun solu tek cati altinda toplayip milli anayasa ve milli hukumet baska yol yok… saygilar…
DEĞERLİ KONYA VEKİLİMİZ HÜSNÜ BEY, SİZ VE PARTİMİZ SORUNUN DEĞİL, HER DAİM ÇÖZÜMÜN ADRESİ OLMUŞTUR, VE OLMAYA DEVAM EDECEKTİR. SİZDEN RİCAM ZORUNLU TRAFİK SİGORTALARINA YÜZDE 400 ZAM GELDİ, 12000 TL ARABAM İÇİN 1600-2000 TL ARASINDA FİYAT ÇIKMAKTADIR. BUNU TEKRAR MECLİS GÜNDEMİNE TAŞIMANIZ . HAZİNE MÜSTEŞARLIĞININ VE REKABET KURULUDAN ÇÖZÜM ÇIKMADI .DEVLET BANKALARININ SİGORTA ŞİRKETLERİ BİLE AYNI SÖMÜRÜ DÜZENİNİ DEVAM ETTİRMEKTEDİR. DEVLETİMİZ ARTIK HALKINI DÜŞÜNMÜYOR ANCA MEDYAYI ELE GEÇİRMİŞ LAF OYUNLARI YAPILIYOR. HALKIN PARTİSİ OLAN PARTİMİZ HALKINI DÜŞÜNMELİDİR. ÇALIŞMANIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER KOLAY GELSİN
5000 imam 6000 engelli 6000 sağlıkçı(öğretmenleri hiç saymıyorum) geriye kalan tüm lisanslara 4000 kadro geldi. Sahte rapor alıp ekpss yemi girmemiz gerekiyor atanmak için 89 puanla endüstri mühendisleri zabıta memurluğuna yerleşmeye çalışıyorlar o bile garanti değil zalimin zulmü ne kadar daha sürecek vekilim? Liyakatı kim tekrardan getirecekse biz onun yanındayız 3.000.000 KPSS mağduru artık bu adaletsiz düzene bir son verilmesini bekliyor.
Endüstri Mühendisiyim KPSS den atanmak için engelli sağlıkçı imam veya öğretmenmi olmam gerekiyor? Lütfen sesimiz olun vekilim bizim yaşadığımız mağfuriyet te değil bildiğiniz skandal. Millet artık sahte rapor alıp engelli kadrolarına girmeye çalışıyor.
Sayın Vekilim,
İzmir’ de yaşıyorum. Ülkemizdeki ve dünyadaki olayları belli bir mesafeden izlemeye çalışıyorum.
Mecliste ordumuz ile ilgili yaptığınız konuşmayı izledim internetten.
Sizi izleyince “adını bile bilmediğimiz ne önemli insanlar var meclisimizde” diye düşündürdünüz bana. Aydınlık, doğru ve dürüst bir gelecek için daha umutlu olmamı sağladınız.
Sizi bu kadarcık bile olsun tanıdığım için mutlu oldum.
Adınızı sık sık duymayı diliyorum, saygılarımı sunuyorum.
Sayın Vekilim,
Biraz önce mescliste yaptığınız konuşma için sizi tebrik ediyor, çalışmalarınızda başarılar diliyorum. Bu konuşmayı sosyal medyada paylaşmanızı rica ediyorum. saygılarımla.
Sizinle tanışmak istiyorum.05336833451
Çok değerli millet vekilim,
Muhteşem konuşmanızda iktidar tarafından bu ülkenin başına örülen çorapları dinlerken sinirimden tırnakların ellerime battı. 70 yaşımda ülkemizin, ordumuzun, adaletimizin, eğitimimizin param parça edilmesinden, toplumsal ayrıştırılmamız, dünyada bu kadar itibarsızlaştırılmamız ve karanlık bir gelecek korkusu (kendim adına değil, gelecek kuşaklarımız adına ) karşısında boğulurcasına ağlamaktan kendimi alamadım. Dini alet ederek bu toplumu böylesi aldatıp kişisel çıkarları için olmadık kötülüğü ve riyakarlığı yapanlar elbet bir gün bunun hesabını verecekler ama o arada cennet yurdumda onmaz yaralar açıyorlar. Ümitsiz değilim ama çok üzgünüm. Mücadelenizde başarılar dilerim.Saygılarımla.
Sayin Husnu Bozkurt ,
Sizi iki kez Halk Arenasinda izledim , her seferinde beni umutlandirdiniz , bana guven verdiniz.Beni inandirdiniz . Dogdugumdan bu yana ATATURK ve CHP tutkunu olarak yasadim . Tum ailem ve ben bundan boyle CHP nin basinda sizin gibi kararli ,ATATURK cu ve yurekli lider olmadikca , partinize oy vermeyecegiz , .Basarili calismalarinizin devamini dileriz .
Dün akşam halk tv de yayınlanan halk arenası programında ki konuşmalarınız ve tutumunuz için bu ülkenin bir ferdi olarak teşekkürü borç bilir saygılarımı sunarım iyi ki varsınız selamlar
Sayın vekilim sizi saygıyla selamlıyorum.İşte benim vekilim bu diyorum.Başka diyecek bir söz yok.SAYGILARIMLA
Kıymetli arkadaşım, Halk Arenası’ndaki konuşmanı, her kelimeni benimseyerek, paylaşarak, kıvançla dinledim ve salondaki diğer kişiler gibi heyecanla zıpladım! Kendine ve Milletine saygı, inanç, Milli duygu ve refleks budur! Seninle gurur duydum! Hitabetin, özüne, milletine, tarihine inancın, saygın ve sadakatın seni dinleyen herkesin yüreğine ulaştı..Var ol arkadaşım, her zaman ve her şartta seninleyiz!…
Selam hüsnü bey bu akşam halk tv de sizi dinledim maviyeyle ilgili verdiginiz örnegi çok çok begendim bende o devenin dişi olduguna inanlardanım mecazi anlamda benim sizi iktidara taşıyacak bir fikrim var bunu laf olsun diye söylemiyorum siz chp li arkadaşların yanılgısı bizleri hiçtanımıyor oluşunuz ak parti nin tek başarısıda bu sizin bunu bilmeniz lazım bunu çözmeden ak partiyi yenemez siniz ak parti tabanını iyi tanuyan chp de neden nefret ettiklerini size anlatıcak danışmanlar edinin yalnızbu akpartide gözden düşmüş insanlar olmamalı aslında çok şey yaza bilirim ama burada sanırım yer kalmaz ben 1994 yılında bu yana siyaseti yakında takip ediyorum sizin başarısızlıgınızı da ak partinin başarısını biliyorum 2019 iktidar olmak istiyorsanız benim le iletişime geçin saydılar mevlit aktaş ismim lütfen açıklanmasın
Hüsnü bey tarihinizde ilk defa bukadar iktidara yakın sınız yüz de kırk dokuz oy aldınız bunu iyi kullanın çok degil bir milyom oy daha ala bilirsiniz ama bu bizi tanımadan olmaz önce ak partinin tabanını tanıyan danışmanlar bulun unutmayın ki bu halkın en az yüzde yetmişi kendini muhafazakar olarak tanımlar Unu göz önünde bulundurun ona göre uslup kullanın Yazdıklarımı umarım önemsersiniz unutmayın fikirler kişiye özeldir bunlar bilinen şeyler deyip geçiştirmeyin ak partiyi panikleticek birtek şey var onuda bildigimi sanıyorum
Sn. Dün, Lozan ile ilgili Tv. programinizi YouTube üzerinden izledim. Konusmanizi begendim ve yakin Cumhuriyet Tarihimizi bize tekrar aydinlattiniz! Sagolun,Varolun.
Selamlar.
Not: Yazi Klavyesinden dogan hatalar icin kusura bakmayin.
Türkiyede en başta gelen sorunlardan biriside eğitim ve bu sorun günden güne artıyor CHP iktidarı ile bu sorun daha güzel çözülür ayrıca tüketen değil üreten Türkiye olma yolunda çaba göstermeliyiz. Saygılarımla…
Sizden ricam torpile dikkat çekmeniz. Gençler bu konuda çok dertli. Bu konuyu sürekli propagandalarınızda ve sosyal medyada işleyin. Bunu yaparsanız daha çok ses getirir. Bunlar halkın sağduyusunu istismar ediyorlar. Kimse ses çıkarmıyor diye istedikleri atı oynatıyorlar.
Örneğin Aile Bakanlığı ASDEP görevlendirmelerinde inanılmaz torpiller dönüyor. Yine tarikatlar Atatürk düşmanları devlet dairelerinde hem de aile danışmanı olarak yer alıyor lütfen bunu sürekli dile getirin. Gerçi sülalesini her yere dolduran Bakan KAYA’dan farklı bir şey de beklenmez.
sayın komutanım selamlar 1985 1987 konya asker has. beraberdik milletvekili olmanıza sevindim saygılar
KOMUTANIM SELAMLAR 85,87 YILLARINDA ASKER HAS. BERABERDİ K VEKIL OLMANIZA SEVİNDİM BAŞARILAR
sayın vekilim bizler Türkiye Atom Enerjisi Kurumuna bağlı istanbul da çekmece nükleer araştırma merkezinde 657 ye tabii koruma ve güvenlik memuru olarak görev yapmaktayız görev esnasında çelik yelek ve uzun namlulu silahlarla görev yapmaktayız bizleride infaz ve koruma memurları gibi verilecek kanun teklifinde Bizleride EMNİYET HİZMETLERİ SINIFINA Dahil edilmesini istirham ediyoruz güvenlik memurları adına METİN IŞIKTAŞ GSM 0536 6573904
Halk TV’deki konuşmanız aslında kurultayla ilgili yıllardır bildiğimiz örseleyici değerlendirmeleri yapan kişiye verilmiş anlamlı bir yanıt olmuştur. Teşekkürler.. TR nerede bunlar nerede? Allah yardımcınız olsun. Ereli Özbozkurt
Sayın vekilim öncelikle merhaba, gecen aylarda bizim sesimiz olduğunuz için teşekkür ederim. Renk körlüğü dene (sacmalıkta) sesimiz oldunuz. Benim gibi birçok renk körü arkadaslar polis ,askeri personel vs gibi güvenlik mensubu olmamakta. Eğer bize böyle bir engel yüzünden eliyorlarsa , engelli kadrosuna gecirsinler. Bir çok kişi geleceği yüzünden kaygıda nasıl yaparım , ne yapaarım diyor. Bu konuda gerekli ilgiyi devam ettirirseniz bizi çok mutlu edersiniz. Şindiden teşekkür ederim…
Değerli Vekilim,
Sizin gibi değerli insanların mecliste olması bizler için büyük bir umut ve sevinç kaynağıdır. Çalışmalarınızı takdirle takip ediyor ve başarılar diliyorum.
Benim size çok önemli olduğunu düşündüğüm naçizane 2 önerim olacak;
1- CHP meclis grup salonu kürsüsünde bulunan mobilya kaplamasının ve arka fondaki mavi renkli banyo fayanslarını andıran modası geçmiş görüntülerin değiştirilmesini sağlayın lütfen. Bu görüntülerin aynısı 30-40 yıl önce Erbakan’ın konuşma yaptığı görüntülerde var. Bu durumun seçmen üzerinde ciddi olumsuz etkileri olduğunu düşünüyorum. Algı yaratma ve imajın ne kadar önemli olduğunu ve Erdoğan ve AKP lilerin bunu ne kadar iyi kullandıklarını taktir edersiniz!
2- Konuşmalarınızda değerli şairimiz Nazım Hikmet’ten şiirler okuyorsunuz. Bu çok güzel fakat, halkımızın özellikle muhafazakar kesim üzerinde Nazım Hikmet’in vatan haini bir komunist olduğu yönünde bir inanış var. Bence seçime kadar Nazım Hikmet’ten bahsetmeyin.
Yazdıklarıma ilgi göstereceğinizi umuyor ve çalışmalarınızda başarılar diliyorum.
Saygılarımla,
Murat Cangil
Mak.Yük.Müh.
mecliste özellikle değinmenizi istediğim ÇOK önemli bir konu var.sağcı yobazlara şunu hatırlatmanızı ÖZELLİKLE RİCA ediyorum.KEMALİST ALEVİLERDEN korkmasınlar bizleri ÖCÜ gibi görmekten vazgeçsinler.SIRF ADIM ALEVİ ADI DİYE TARİHE özellikle CUMHURİYET TARİHİNE AŞIK BİRİ OLARAK BU BÖLÜMDE YÜKSEK LİSANS YAPMAK İÇİN DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİNDE GEÇEN YAZ MÜLAKATA GİRDİM.HAKKIM OLANI ALAMADIM.AMA BİR İLAHİYAT MEZUNUNA 90 puan vermişler.benim o mülakatta hakkım en az en kötü 60 puan iken bana 40 vermişler.bana mülakatta sordukları soruları tek tek yazıyorum buraya yazıyorum.1)ben sana cumhuriyet tarihiyle ilgili bir ödev versem hangi kaynaklardan faydalanırdın 5 tane kaynakça adı söyle.ben 4 tane söyledim.2)NUTUK nasıl başlar?kaç yılları arasını kapsar.dili nasıldır.ATATÜRKün nutuğunu önceden okuduğum için bu soruyada gayet rahat zorlanmadan cevap vermiştim.3)arşivcilik niye yapılır?hangi kurumların arşivleri var.arşivcilik niye yapılıra verdiğim cevabı aynen yazıyorum:kıymetli belgeleri evrakları uzun süre muhafaza etmek için yapılır.bu mülakatta HAKKIM EN AZ EN KÖTÜ 60 PUANDI.HAKKIM OLANI ALAMADIM HAKKIMI SİZ ARAYIN LÜTFEN.
Sayın vekilim Hüsnü bey.Basından
Bağkur sicil mağduru serbest çalışan ve esnaflar için meclise konuyla ilgili yaşa teklifi verdiğinizi okumuştum.Durumla ilgili bilgi almak istiyorum.Sayğılarımla.
Sayın Bozkurt ben Kocaeli’de ikamet ediyorum size oy verme şerefine nail olmak için ben ve ailem Konya’da ikamet etmek isterdik.Lakin bu son alinan karar kabul edilir gibi değil biz sizi partinin başında gormek isterken gelinen noktada şaşkınız sizin bugüne kadar özellikle Halk Arenasi programlarini ve diger konuk oldugunuz programları büyük bir hayranlikla izliyoruz insanlarin uzerindeki ölü toprağını atan gercek bir kuvacı ruhunu çıkaran hitap tarziniz ve vizyonunuzla biz sizin her daim yaninizdayiz biz sizi ileride laik ve Atatürkçü Türkiye için gelicekte bu ulkenin başında görmek istiyoruz ayrica sizinle anneniz tarafindan tarafından hemseriyiz kan çekiyor en icten sevgi saygılarimla güzel günlerde görüsmek umudu ile selamlar
Sayın Bozkurt,
Ayşe Nur Aslan ile yaptığınız programı izledim. Tamamının altına imzamı atarım. Atatürk ile ilgili söylediklerinize izninizle bir katkı yapmak istiyorum.Onun en büyük devrimlerinden birisi Türk Dili’ni 1200 yıl aradan sonra Türk Milletinin resmi dili yapmasıdır. Türkçemiz Karamanoğlu Mehmet Bey tarfından kısa bir süre resmi dil yapılsa da onun yaşamsal kahramanı Mustafa Kemal Atatürk’tür. Bu gün trilyonlarca edebi kaynağı, hatta Türkçe dini kaynağı ve İslam’ı anlamayı ona borçluyuz. Ben sizden 7 yaş büyük bir ülkücü Türk Milliyetçisiyim. Bu konuda “1200 yıllık Sürgün” adlı çok önemli bir kitap var. Ülkücü Milliyetçi Ahsen Batur yazdı.
Saygılarımla Prof.Dr.Mustafa Özdemir
Sayın vekilim ben izmirden yazıyorum ben konyanın beyşehir şamlar köyünden kayitliyim bizim köy chp li bir köy sizi cepten konuşsak daha iyi nomaram 552460 20 78 ararsanız seviniz vekilim
İYİ ÇALIŞMALAR HÜSNÜ BEY ANTALYA VE MERSİNDE FETO BORSASI ÇOK AŞIRI ETKİN MİLLETTEN MESLEĞİNE GÖRE ZABIT KATİBİNDEN SUBAYINA 70 BİNDEN 400 BİNE KADAR MEBLAĞ İSTİYORLAR BUNU YAPANLAR SÜLEYMANCI AVUKATLAR ALANYADA BİR ÇOK OTEL SAHİBİNE ÇÖKTÜLER PARALARINI YEDİLER ANAMURDA ÇİFTÇİLERİN ARSALARINI LÜTFEN ARAŞTIRIN
antalya ve mersinde feto borsası çok etkin bir biçimde çalışıyor süleymanı avukatlar istihbaratla işbirliği içinde yüzbin den milyon dolarlara para akışı var araştırın lütfen